Postup při reklamaci

Postup pro reklamaci a vrácení zboží:

  1. V emailu uveďte co potřebujete řešit.
  2. Uveďte číslo objednávky, které se reklamace/vrácení týká
  3. Vyplňte jakýkoli reklamační formulář - uveďte zboží, kterého se reklamace/vrácení týká, důvod, a další podrobnosti. Můžete nahrát i fotografii.
  4. Zvolte dopravu, která vyhovuje Vašim potřebám.
  5. Odešlete email a my se vám co nejdříve ozveme s pokyny pro vyřízení reklamace.


Možnosti/způsoby řešení reklamace:

  1. Výměna zboží
  2. Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení kupní částky na číslo účtu udané kupujícím
  3. Sleva z kupní ceny

Reklamace a vrácení zboží se snažíme vyřešit ihned po obdržení reklamovaného/vraceného zboží. Vaše spokojenost je naše priorita!

Adresa pro vrácení zboží:

info@gallaterra.cz


Adresa pro vrácení zboží:

GallaTerra

Vendula Pilná

Luční 745

Veĺká Bíteš

59501